صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»همکاری در فروش با ایران مارکت
»همکاری در فروش با ایران مارکت
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   واریاسیون رنگ موی حرفه ای کراتینه ایتالیایی اپل
 
قيمت 180000ریال
 واریاسیون رنگ موی حرفه ای کراتینه ایتالیایی اپل

واریاسیون رنگ موی حرفه ای کراتینه ایتالیایی اپل

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم آرایش

واریاسیون‌ها رنگ‌های اصلی با غلظت بسیار بالا، خاص و قوی هستند و به همین دلیل باید در مقادیر بسیار کم مصرف شوند. واریاسیون‌ها به رنگ‌های قرمز، سبز، آبی، طلایی، نقره ای و بنفش موجود هستند و هر یک به برخی از رنگ‌ها باید اضافه شوند تا قرمزی یا زردی رنگ مو کاهش یابد. به عنوان نمونه واریاسیون بنفش برای ترکیب با رنگ‌های سری A و C است یا واریاسیون خاکستری برای سری رنگ‌های سرد. واریاسیون آبی بیشتر با سری N ترکیب شده و رنگ مات می‌دهد. واریاسیون قرمز را نباید با سری A،C و M ترکیب کرد. واریاسیون طلایی را می‌توان با تمام سری‌ها ترکیب کرد و واریاسیون سبز مناسب برای رنگ‌های سری A،C و M است.

ترکیبات واریاسیون حرفه ای کراتینه اپل :
کراتین (keratin):
مو از پروتئین کراتین تشکیل شده است که با رنگ کردن و دکلره و فر و ... مقدار قابل توجهی از کراتین خود را از دست میدهد که باعث میشود مو شکننده، تکه تکه و نازک و حتی به مرور رنگ اصلی خود را از دست داده و سفید شود.
رنگ موی کراتینه اپل با دارا بودن کراتین مورد نیاز مو، جلوی چنین اتفاقی را میگیرد و باعث جوان شدن و ضخیم شدن موی شما میگردد.
ویتامین C:
یکی از عوامل برای حفظ سلامتی مو، ویتامین C میباشد که جلوگیری از ریزش مو و درمان خشکی مو و خاصیت آنتی اکسیدانی آن باعث کاهش التهاب پوست و مو میشود.
روغن زیتون (Olive Oil):
در نرمی، براقیت و جلوه مو بسیار مؤثر بوده و برای موهای آسیب دیده که دچار موخوره و شکنندگی شده اند ترمیم و لطافت را به ارمغان می آورد.
روغن جوجوبا (Jojoba oil):
به عنوان یک نرم کننده طبیعی مو عمل میکند این روغن، خاصیت کدر بودن موها را از بین برده، به آنها شفافیت و نرمی فوق العاده ای میبخشد.
روغن جوانه گندم (Wheat germ oil):
سرشار از ویتامین های E و گروه B میباشد که باعث رشد مو و همچنین اسید آمینه موجود در آن باعث ضخامت مو میگردد و همچنین باعث حفظ ساختار مو بعد از رنگ کردن مو میشود.
عصاره آلوورا (Aloe vera):
بهترین تامین کننده رطوبت مو میباشد. برای رشد و تقویت مو، ایجاد نرمی، براق شدن، کنترل ریزش مو و کنترل خشکی مو بسیار مناسب است همچنین به علت خواص ضد باکتری و قارچی که دارد مانع از ایجاد شوره ی سر میگردد.





شماره های واریاسیون (VARIATION):
(E12 (0.99: واریاسیون بنفش
(E13 (0.22: واریاسیون نقره ای ضد زردی
(E14 (0.10: واریاسیون آبی
(E15 (0.88: واریاسیون قرمز
(E16 (0.55: واریاسیون طلایی
(E17 (0.33: واریاسیون سبز ضد قرمزی
(E20 (0.00: روشن کننده

شماره مجوز بهداشت : ب/۲۳۸۳۷

************** پیشنهاد ویژه **************

با سفارش بیش از یک عدد محصولات متنوع فروشگاه ما که در پایین ( قسمت سایر محصولات فروشنده ) می توانید با کلیک بر روی آن مشاهده کنید ، خرید خود را به صرفه تر نمایید. و هزینه ی پست را برای سفارشات بیشتر از یک عدد مجانی کنید. هنگام ارسال تمام سفارشات شما در یک بسته بندی و با هزینه پستی برابر با هزینه یک سفارش ارسال می شوند.

فروشنده: پرستیژ

قیمت: 18,000 تومان


روش خرید: برای خرید واریاسیون رنگ موی حرفه ای کراتینه ایتالیایی اپل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید واریاسیون رنگ موی حرفه ای کراتینه ایتالیایی اپل


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


محصولات مرتبط









ژل لایه بردار صورت و بدن حاوی نارگیل NAS مهر طراحی ناخن سالن اکسپرس salon expres گچ موی هات هیوز ریمل ژله ای بدون خرده مژه London




ژل لایه بردار صورت و بدن حاوی نارگیل NAS مهر طراحی ناخن سالن اکسپرس salon expres گچ موی هات هیوز ریمل ژله ای بدون خرده مژه London




22,000 تومان خرید ژل لایه بردار صورت و بدن حاوی نارگیل NAS 18,000 تومان خرید مهر طراحی ناخن سالن اکسپرس salon expres 29,000 تومان خرید گچ موی هات هیوز 20,000 تومان خرید ریمل ژله ای بدون خرده مژه London

















اسکراب لایه بردار پوست لی لی LILI موزن گوش و بینی پرومکس سشوار مسافرتی دوسر بیترون Bitron کرم روشن کننده و جوانسازی پوست نئودرم Neuderm حاوی ویتامین c




اسکراب لایه بردار پوست لی لی LILI موزن گوش و بینی پرومکس سشوار مسافرتی دوسر بیترون Bitron کرم روشن کننده و جوانسازی پوست نئودرم Neuderm حاوی ویتامین c




15,000 تومان خرید اسکراب لایه بردار پوست لی لی LILI 35,000 تومان خرید موزن گوش و بینی پرومکس 34,000 تومان خرید سشوار مسافرتی دوسر بیترون Bitron 30,000 تومان خرید کرم روشن کننده و جوانسازی پوست نئودرم Neuderm حاوی ویتامین c










توجه: بیش از 1000 فروشنده عضو سیستم ایران مارکت سنتر محصولات خود را در این سایت عرضه میکنند و خریداران میتوانند ضمن مقایسه محصولات در محیطی رقابتی، خریدی بهتر و ارزانتر داشته باشند. فروشندگانی که کیفیت و پشتیبانی محصولات خود را رعایت نکنند، از سایت حذف میشوند.



 


© 2013, ftep.ir.


Share  تاریخ: 1394/07/16   مشاهده : 296
 
    ویترین محصولات
  همکاری در فروش با ایران مارکت

   پربازدیدترین ها
 پنکک سنگی مهرون Mehron star blend پنکک سنگی مهرون Mehron star blend
 کرم پودر 24 ساعته Maxi bell اورجینال کرم پودر 24 ساعته Maxi bell اورجینال
 گردنبنداستیل حروف M799 B گردنبنداستیل حروف M799 B
 النگو طرح Tiffany رنگ ثابت النگو طرح Tiffany رنگ ثابت
 کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه و باسن میبلین کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه و باسن میبلین
 کلاه اسپرت شاپو کلاه اسپرت شاپو
 سرویس طلا هندی سلطنتی قاجاری 3 تیکه سرویس طلا هندی سلطنتی قاجاری 3 تیکه
 فروش میز تاشو لپ تاپ ای تیبل E Table مدل LD09 فروش میز تاشو لپ تاپ ای تیبل E Table مدل LD09
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  سه شنبه 1 خرداد 1403
»کل محصولات:  527
»بازدید های امروز : 6
»بازدیدهای دیروز : 148
» بازدید کل :274057
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا