صفحه نخست فروشگاه            قلم آنلاين                   بيزنا           تيم ميدا           تماس با ما
         صفحه نخست
         تماس با ما
   تبلیغات

 
   کد سفارش

 

 
   لینکستان
»همکاری در فروش با ایران مارکت
»همکاری در فروش با ایران مارکت
»ميدا
 
    سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
 
   کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه و باسن میبلین
 
قيمت 2280000ریال
 کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه و باسن میبلین

کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه و باسن میبلین

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم آرایش




یکی از معیارهای زیبایی و تناسب اندام داشتن سینه وباسن خوش حالت و جذاب است. مسلماً استحکام سینه و باسن و حالت زیبای آن در برازندگی لباسی که می پوشید تاثیری انکار ناپذیر دارد. فراموش نکنیم که زیبایی عنصر جدایی ناپذیر آفرینش ، انسان و به خصوص زن می باشد

زیبایی از دیرباز مورد توجه همه مردم دنیا بوده است و خصوصا خانمها توجه خاصی به آن دارند .باسن و سینه در مراحل مختلفی از دوران زندگی خانمها مانند: بلوغ ، حاملگی،سیکل، چاقی، لاغری و... دچار تغییر حالت از نظر شلی ، افتادگی و کوچکی میشوند.باید توجه داشت که سینه و قسمتی از باسن فاقد عضله هستند و قسمت اعظم آن را بافت آدیپوز تشکیل میدهد ،این بخش از سینه و باسن نمایانگر حجم ،بزرگی و یا کوچکی آنهاست.جراحی و کاشت پروتز دارای معایبی است که از جمله آن میتوان به سرطان سینه و ظاهر نازیبای خط جراحی یا پس زدن پروتز و در افراد لاغر نمایان شدن حاشیه پروتز برروی پوست بدن اشاره کرد.همچنین مصرف قرص های مختلف به علت تداوم مصرف خطر ابتلا به سرطان را افزایش میدهد

عوارض جراحی، پروتز سینه


بعضی از عوارض جانبی و نتایج جراحی سینه (پروتز) زیر نظر سازمان غذا و دارو ایالات متحده امریکا FDA در مطلب ذیل ذکر شده است که ممکن است بیماران پروتز سینه در هر زمان با آن مواجه شوند،شما ممکن است درمان های غیر جراحی و یا اعمال جراحی را برای بهبود و رفع هر کدام از این موارد با توجه به تشخیص پزشک خود احتیاج داشته باشید:
جاگذاری نامناسب، جابه جایی پروتز سینه ، این مورد می تواند در حین عمل و یا بعد از آن اتفاق بیافتد.
نکروز پوست مرده و یا بافت اطراف پستان ، نکروز می تواند به علت عفونت ، استفاده از استروئید ها ، سیگار کشیدن ، شیمی درمانی و.... ایجاد شود.
انقباض کپسولی، یکی از شایع ترین عوارض کاشت پروتز سینه انقباض کپسولی است.انقباض کپسولی سخت شدن پستان در اطراف پروتز است و به مواد پروتز فشار می آورد ، ایجاد درد، سفت شدن بافت، چروک شدن سینه، تغییر در فرم سینه از عوارض و علائم آن می باشد در نهایت باید یا یک جراحی دیگر بافت آسیب دیده را برداشت و یا پروتز را جایگزین کرد.
بی حس شدن نوک سینه و یا بافت سینه به صورت موقت و یا دائمی.
قابل لمس و احساس شدن پروتز، پروتز می تواند از طریق پوست احساس شود.
اسکار و اصلاح و ترمیم زخم، مانند عمل جراحی برای برداشتن بافت اسکار اضافی.
توده های سفت در زیر پوست اطراف پروتز، وجود پروتز می تواند توده های غیر طبیعی در بافت سینه را پنهان کند و در حین ماموگرافی تشخیص این توده ها دشوار می شود به علاوه در مواردی تراوش مواد پروتز در حین ماموگرافی گزارش شده زیرا نیاز به فشردن بافت در طول کار وجود دارد و گاهی هم رسوب و تجمع کلسیم در اطراف این مواد ممکن است با بافت سرطانی اشتباه گرفته شود.

ایمپلنت سینه (پروتز) سینه یا باسن درمان دائمی نیست و ممکن است در هر زمانی شما احتیاج داشه باشید که آن را از سینه و یا باسن خود خارج کنید و هیچ نوع گارانتی در رابطه با مادام العمر بودن آن وجود ندارد.

توجه کنید: بعضی از خانم ها با وجود پروتز در دوران شیر دهی قادر به شیردهی هستند و بعضی دیگر قادر نخواهند بود،بسیاری از خانم ها با توجه به از دست دادن بافت سینه و غدد شیر دهی آن ها در اثر پروتز سینه قادر به شیردهی نیستند

اما راه حل چیست؟

چگونه اندامی زیبا و جذاب داشته باشیم؟




بر خلاف شیوه های موجود برای افزایش حجم و سفت شدن باسن و سینه شیوه نوینی وجود دارد که با بهره گیری از عصاره گیاهان مختلف سلامت و عدم عوارض جانبی را تضمین میکند
.روشی که اکنون بررسی می کنیم یکی از روشهای ساده و مطمئن و اثبات شده است.
این روش برای خانمهایی مناسب است که رشد سینه هایشان به حداکثر خود رسیده باشد. معمولاْ بسیاری از دختران پس از اتمام رشد سینه ها در پایان دوران بلوغ، سینه هایی کوچک نسبت به جثه خود دارند که این می تواند موجب افسردگی و ناراحتی آنها شود چرا که اکثر دختران مایلند سینه های بزرگ، خوش ترکیب، متناسب و رو به جلو داشته باشند و نه کوچک و آویزان.

استفاده از کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه و باسن



موثرترین روشی است که تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است، بدون عوارض،کاملا گیاهی و مناسب برای پوست های حساس،مناسب برای دوارن بارداری و شیردهی و پس از آن،مناسب برای دختران از سنین بالای 14 سال و مجرد،مناسب برای خانم های میان سال .بدون عوارض ، روش درمانی بسیار ساده ،مورد تائید پزشکان مجرب ، دارای تائیدیه وزارت بهداشت و درمان و تائیدیه های بین المللی که قطعی بودن این روش درمان را تثبیت می کند.کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه و باسن میبلین درای تائیدیه های بین المللی می باشد و همچنین تائیدیه وزارت بهداشت ایران را نیز دارا می باشد.
دقت بفرمایید که کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه و باسن میبلین دارویی موضعی می باشد اثر دهی آن تنها مخصوص بافت سینه و باسن و بدون هیچ گونه عوارضی است همچنین کرم میبلین به هیچ عنوان روی نواحی دیگر بدن اثر حجم دهندگی ندارند و عملکرد آن متفاوت از محصولات دیگر می باشد.

مکمل کرم 100% گیاهی و میوه ای بسیار سودمند و بدون عوارض ، بسیار جدید ، موثر ، قوی و با فرمولاسیون پیشرفته . میبلین تنها محصول مخصوص سینه و باسن در ایران است که همزمان هم خاصیت سفت کنندگی وهم حجم دهندگی را دارا می باشد ، بهترین نوع کرم حجم دهنده، فرم دهنده و سفت کننده سینه و باسن برای خانمها با کیفیتی به مراتب بالاتر از سایر نمونه های مشابه داخلی و خارجی است.
کرم حجم دهنده ،سفت کننده و فرم دهنده سینه حاوی روغن سویا و جینسینگ و موادی همچون آلفاآلفا و فلاوسترون بوده که طبق تحقیقات به عمل آمده ، درصد ابتلا به سرطان سینه را در بانوان به شدت کاهش می دهد.



کاربردها و فواید استثنائی کرم حجم دهنده و فرم دهنده سینه و باسن:
کرم حجم دهنده و فرم دهنده سینه و باسن فواید بسیاری دارد که از جمله آن
- جذب سریع توسط پوست صورت و بدن بدون برجای گذاشتن لایه سنگین وقابل رویت
- حفظ لطافت پوست تا ساعتها پس از مصرف ، بواسطه قابلیت نفوذ بال
- حذف رادیکالهای آزاد و در نتیجه مقابله با پیری زودرس دارا بودن ویتامینهای گروه( C , E)
- سفت کننده و حالت دهنده سینه ، بزرگ کننده سینه ها ، ضد افتادگی و ترکهای سینه ، تسریع رشد سلول های سینه
- افزایش خط سینه
- درمان افتادگی و آویزان شدن سینه ها بر اثر شیر دهی و افزایش سن
- مقاوم در برابر شستشو با آب


دارای تاییدیه از سازمان بهداشت جهانی FDA , CE و GmbH و مجوز بهداشت ایران به شماره : /1/4/33/211/د

فروشنده: کیمیا شفابخش

قیمت: 228,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه و باسن میبلین، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه و باسن میبلین


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
Share  تاریخ: 1394/07/15   مشاهده : 1707
 
    ویترین محصولات
  همکاری در فروش با ایران مارکت

   پربازدیدترین ها
 پنکک سنگی مهرون Mehron star blend پنکک سنگی مهرون Mehron star blend
 کرم پودر 24 ساعته Maxi bell اورجینال کرم پودر 24 ساعته Maxi bell اورجینال
 گردنبنداستیل حروف M799 B گردنبنداستیل حروف M799 B
 النگو طرح Tiffany رنگ ثابت النگو طرح Tiffany رنگ ثابت
 کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه و باسن میبلین کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه و باسن میبلین
 کلاه اسپرت شاپو کلاه اسپرت شاپو
 سرویس طلا هندی سلطنتی قاجاری 3 تیکه سرویس طلا هندی سلطنتی قاجاری 3 تیکه
 فروش میز تاشو لپ تاپ ای تیبل E Table مدل LD09 فروش میز تاشو لپ تاپ ای تیبل E Table مدل LD09
 
   تبلیغات

 
   آمار
»امروز :  يكشنبه 9 ارديبهشت 1403
»کل محصولات:  527
»بازدید های امروز : 40
»بازدیدهای دیروز : 136
» بازدید کل :272892
 
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا